Moje wszystko

Nie miała baba kłopotu… ;)

No to mamy nowego kota. Marcelka. Miał przyjść do nas tylko do czasu, kiedy znajdzie nowy domek, ale nie pomyślałam, że dzieci mogą nie chcieć oddać malucha. Oczywiście, że nie chcą. ja też nie chcę 😀 Maluch jest super fajny. Szaraczek, słodziak, przytulak i chyba ten nareszcie będzie mój. Bo mimo tego, że Mru był MÓJ, to tak naprawdę on wolał M. A ten nareszcie woli mnie 😀 Dzisiaj w nocy kiedy położyłam się na brzuchu, Marcelek wlazł mi na plecy, ułożył się wygodnie między łopatkami i mrucząc głośno zasnął 😀 Lubię go. Ma około 9 tygodni, więc jest maluśki. Nie mam doświadczenia w wychowywaniu takich małych kotów, więc cieszę się, że mam swoje ukochane forum miau.pl, gdzie nikogo nie zdziwi jak zapytam co się robi z takim smarkaczem 😉 Łacio nie był zbyt szczęśliwy z powodu „nowego”, ale dogadują się coraz lepiej 🙂 No i oczywiście Łatkowi przyda się trochę ruchu przy ganiankach. Nie spodziewałabym sie tego po nim, ale okazał się świetnym „tatą” 😀 Wychowuje młodego twardą ręką, ale przy okazji ma świetną rozrywkę. No i może dzięki temu uda mi się go jeszcze troszkę odchudzić 😉

Byliśmy dzisiaj na cmentarzach. Ludzi od groma. Pierwsze Święto Zmarłych odkąd nie ma mojej Babci… Spotkaliśmy przy jej grobie ciocię, która pomagała mi w najtrudniejszych chwilach przy Babci. Nie pójdę już jutro na cmentarz. Pomyślę o Tobie Babciu. Wspomnienie o Tobie mam zawsze w swoim sercu.

Cholerne mieszkanie nadal stoi puste.

A dzieciaki zasmarkane. Duży chodzi do szkoły, mimo pokasływania. Obaj mieli bardzo zaostrzone szmery w oskrzelach, ale mimo to Duży chodził na lekcje. Mały siedział w domu 3 tygodnie, obyło się bez antybiotyku. Wrócił do szkoły na dwa dni i dostał zapalenie ucha… Czasem wydaje mi się, że te choróbska szukają tylko pretekstu, żeby dostać antybiotyk… 3 tygodnie się starałam, żeby dziecko nie musiało antybiotyku brać… Wszystko na nic, bo na ucho to już MUSIAŁ wziąć… No i tyle nieobecności w szkole… Oczywiście Mały się odzwyczaił i już jęczy, że on nie chce iść… Eeeeh. Norma 😉

Dodaj komentarz