3 myśli w temacie “Etap cywilizacji

  1. Hej, wspaniały jest ten blog! Mój tata jest osobą autystyczną i czytając to, co piszesz, bardzo dużo się o nim dowiaduję, niektóre jego reakcje nagle mi się „wyjaśniają” w głowie. Niedawno i ja otrzymałam diagnozę, ale jestem dziewczyną, a w zasadzie już kobietą, więc autyzm wygląda u mnie nieco inaczej, niż u chłopców/mężczyzn. Jestem bardziej „społeczna” i „kontaktowa”, ale również mam swoje ograniczenia, np. uwielbiam konkrety, mam swoje rutyny, zawsze dogadywałam się lepiej z chłopcami, mam swoje małe (ale zmienne) obsesje, jestem nerwowa od zawsze (potrafię dostać ataku nerwicy czy paniki czy „histerii”, gdy za dużo dzieje się wokół), muszę mieć wszystko pod kontrolą, czasem mam problemy z ludźmi (zwłaszcza w związkach). Dopiero od niedawna chodzę na terapię, na której przede wszystkim uczę się… relaksować. Odpuszczać, odstresowywać, nie brać wszystkiego dosłownie. 🙂 Trzymam kciuki za waszą rodzinę!

    Polubienie

  2. Dr. Fly… Pozdrawiam gorąco.. Że tak zapytam : Co u Dużego ? On w tym samym wieku co mój As…. Niewiele teraz o Nim na blogu…
    Ale trzeba przyznać, że Mały ( już nie tak mały przecież) kradnie show.. Mocno ściskam 😘🤗

    Polubienie

Dodaj komentarz