Moje wszystko

Baśniowa Kawiarenka

Wczoraj byłam z Dużym i jego klasą na przedstawieniu w Baśniowej Kawiarence. Mały też z nami poszedł. I wcale nie żałuję, chociaż małam pewne obawy co do zachowania Małego. Bo co na przykład byłoby, gdyby wyskoczył w środku przedstawienia ze "sraką pierdziaką"? Ale na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Mały siedział grzecznie na krzesełeczku tuż przy scenie. Oglądaliśmy "Latający kufer" Hansa Christiana Andersena. Aktor grający na scenie był świetny. Wszystkie dzieci śmiały się, kiedy udawał turecką mamkę. My zresztą też. Sama kawiarenka jest pełna uroku. Właścicielce i pracownikom naprawdę udało się stworzyć baśniowy klimat. Żałuję, że polazłam bez aparatu i nie cyknęłam żadnych fotek. No dobra, cyknęłam telefonem, ale jakieś nieładne wyszły. A Duży przed wyjściem mówił: "Mamusiu, a może weźmiesz aparat?". Nie chciałam. A teraz żałuję. Następnym razem wezmę. Łodzianom polecam Kawiarenkę. Strona: http://www.basniowakawiarenka.pl .

Wzięłam się za odchudzanie. Zaopatrzyłam się w chrom z błonnikiem i w takie cudo mleczne do picia, co to niby pomaga się odchudzić. Stosuję 3 dni i chyba jem mniej. Niedługo komunia, muszę jakoś wyglądać. Muszę się zmieścić w kieckę. I muszę nie mieć brzucha. 5 kilogramów. Tylko 5. Czy to tak dużo? A może ktoś chętny na moje kilogramy zbędne? Chętnie się podzielę. Pokryję nawet koszty wysyłki. 

Duży rano zakomunikował, ze się źle czuje. Boli gardło i głowa. Temperaturę zmierzyłam i… nic.  Mam wrażenie, że Duży kombinuje jakby tu się wykręcić od szkoły. Niestety. Nie ma LETKO 😛 Mamusia zna te numery z autopsji. Nie dam się nabrać. Jak tylko powiedziałam Dużemu, że nie ma temperatury, natychmiast cudownie ozdrowiał. I nawet zmienił wcześniej złożone zamówienie na śniadanie z chleba z masłem na chleb z kiełbasą. No bo "skoro jestem zdrowy, to zjem kiełbaskę…" 

Czeka mnie dosyć pracowity weekend. I tydzień. W czwartek mam się stawić z babcią u neurologa, na wyraźne życzenie lekarza.. Chyba wiem co chcą mi powiedzieć. Muszę szybko wymyślić sposób na powiększenie mieszkania. Może zagrać w totka? A może ogłoszenie dać? 500 000 złotych pilnie PRZYJMĘ!!! 

Dodaj komentarz